maanantai 30. maaliskuuta 2015

Näin punaat huulesi oikein

IMG_0919 IMG_0905 copy IMG_0907 copy IMG_0909 copy IMG_0913 copy

Mukavaa alkanutta viikkoa ihanat,

Meitsi on levännyt oikein kunnolla. Päätin viikonloppuna olla tekemättä mitään ja suunnitelma toteutui 100%. Tänään olen käynyt läpi meikkivarastoani ja huomasin omistavani hirveä määrä punaisia huulipunia. 

Muutama vuosi sitten en käyttänyt laisinkaan meikkiä, nykyään meikkaan päivittäin ja kotoa en lähde ilman punattuja huulia. Töihin pyrin kuitenkin meikkaamaan melko maltillisesti ja räikeän punaiset huulet jäävät yleensä vapa-ajalle. Olen ehkä siinä mielessä vanhanaikainen, että mielestäni ainoa oikea huulipunan tai kynsilakan väri on punainen. Vuosien varrella olenkin testannut monenlaisia huulipunia ja tällä hetkellä suosikit ovat Macin huulipunat. MAC meikit ovat mielestäni muutenkin hinta-laatu-suhteiltaan täydellisiä. .

Olen muutaman tempun oppinut, jolla saan punan pysymään huulilla koko päivän. Ennen kun aloitan edes meikkaamisen, varmistan, että pohja on kunnossa. Kuorin huulet varovasti, kosteutan ja laitan meikkivoidetta. Minulla on tapana laittaa meikkivoidetta myös huulien päälle. 

Tärkein väline kestävälle huulille on ehdottomasti rajauskynä. Rajauskynää minulla kuluu jopa huulipunia nopeammin. Huulien rajauksen jälkeen väritän huulet rajauskynällä. Vasta tämän jälkeen laitan päälle huulipunaa. Tällöin vaikka väri ei pysy vauhdissa mukana, rajauskynä varmistaa, että huulet eivät jää täysin paljaiksi.

Näillä ohjeilla huulet pysyvät punaisina melkein koko päivän. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti