tiistai 13. tammikuuta 2015

Loma jatkuu

IMG_0056 IMG_0054 IMG_0046  photo IMG_0027_zpsad5f70f9.jpg  photo IMG_0024_zps003ab8cf.jpg


Minulla on vähän syyllinen olo kun kaikki muut painavat töihin ja minä vain lomailen. Tämä on varmasti pisin loma mitä minulla on koskaan ollut. Olen niin nauttinut näistä pitkistä ja rauhallisista aamuista. Tänäänkin heräsin ihan ihmisten aikoihin ja tein itselleni aamiaisen, luin Hesarin ja tein muita kotihommia. Täällä niitä töitä riittää. Muuton jäljiltä kaikki on vielä vähän sekaisin. Tavaroita sikin sokin ja avaamattomia laatikoita makuuhuone täynnä.

Onneksi perjantaina on lähtö Thaimaahan. Saa hetken unohtaa tämän kaaoksen. Matkan jälkeen alkaa sitten työt, eli takaisin karuun arkeen.

2 kommenttia:

  1. Oih, ihanaa matkaa :). Mä en ole ikinä Thaikuissa käynyt, mutta olisi aivan mahtava mennä :)!

    VastaaPoista