torstai 15. toukokuuta 2014

Ihon tehokosteuttajat



 Huomenta ihanaiset,

Minulla on muutama ihonhoitotuote, joita olen käyttänyt niin kauan kuin jaksan muistaa. Yksi niistä on apteekista saatava Aquala L. Voide on todella monikäyttöinen ja huomaan käyttäväni sitä vähän joka tilanteessa. Voide toimii minulla sekä vartalon kosteuttajana, että yövoiteena. Olen huomannut, että voide on päiväkäyttöön kasvoille hiukkasen liian tuhti.

Kasvoille tulee käytettyään hieman kevyempiä tuotteita. Voiteiden uusin yllättäjä on ollut Lumenen voide, joka sekä kosteuttaa, että jättää ihon mattapintaiseksi. Aurinkoisena päivänä ihoa suojaa sitten Vichy:n suojavoide, suojakertoimella 25.

Olen pyrkinyt lähiaikoina pitämään ihostani parempaa huolta ja olen huomannut eron. Satunnaisia näppylöitä luukunottamatta, ihoni on pysynyt terveenä. 

Omat ongelmakohdat ovat olleet T- alueen rasvoittuminen ja juuri ne satunnaiset näppylät. Niiden kanssa vielä painin, mutta hitaasti hyvää tulee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti