maanantai 17. helmikuuta 2014

Taulut seinälle

Minulla on asunnossani neljä taulua joista kahdesta puuttuu vielä kuvat. Nämä kaksi kehystä ovat olleet jo hetken tyhjillään, tarkalleen sanoen kaksi vuotta. Syynä ei tietenkään ole se, että sopivaa kuvaa ei ole löytynyt vaan se, että vaihtoehtoja on aivan liikaa.


























Koska minulla ei ole selkeää linjaa, pystyn hyvinkin vapaasti päättämään mitä linjaa nämä taulut tulevat seuraamaan. Tiedän, että haluan jotain kivaa.

"Jotain kivaa" ei tietenkään kerro mitään, mutta tässä on muutamia taulu-ideoita, joita olen pohtinut.

Tekstit:
Minulla on ennestään yksi inspiroiva tekstitaulu, mutta olen miettinyt kahden lisäämistä kokoelmaani. En kuitenkaan halua kodistani inspiraatiotaulujen mekkaa...





Kuvat:
Ihania kuvia on aivan liikaa maailmalla. Kahden valitseminen miljoonista ei ole helppoa. Tiedän, että haluan jotain vanhahtavaa, mutta jostain syystä oikean löytäminen on ollut todella haastavaa.  Nämä kolme kuvaa löysin Allposter.fi stä. Tykkään niiden luomasta tunnelmasta ja uskon, että teema sopisi hyvin sisustukseeni. 
DIY:
Minulla on yksi idea tauluiksi, mutta en ole ihan varma miten toteuttaisin sen. Tarkoituksena on tehdä oma juliste kartoista?? Onko idea mistään kotoisin?


Mitä sinä valitsisit näihin kehyksiin?

2 kommenttia:

  1. Hei! Liityin lukijaksesi, blogisi on oikein mielenkiintoinen! Jos itse kaipaat lisää blogilukemista, minulla on sisustus- ja valokuvausblogi http://kodinhankinnat.blogspot.fi/
    Tykkään kovasti tuosta karttajuliste-ideasta! Meillä vilahtelee matkailu sisustuksessa aika reippaasti, ja jokin aikaa sitten ostettiin rapakon takaa world map- seinätarra, käy kurkkaamassa blogista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei sofia, tervetuloa lukijaksi. Iihana saada uusia ihmisiä mukaan ja kävin vilkaisemssa blogiasi... IHANA, tykästyin heti. :)

      Poista