keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Viihtyisän näköinen työpiste

Hei vaan kaikille. Täällä minä olen istunut kotona ja viettänyt rentouttavaa etätyöpäivää. Ajattelin tässä nopeasti kirjoittaa postauksen ja samalla kysellä teidän lukijoiden kuulumisia. Minulla on ollut hyvin kiireinen viikko. Työt painavat päälle ja olen venynyt hieman joka puolelle.

Toivottavasti teidän viikonne on alkanut rentoutavissa merkeissä. Olen työpäivääni lomassa hieman pohtinut työpisteeni muuttamista viihtyisemmäksi. Kirjoitinkin pienen postauksen työpisteestäni, mutta mitään suurta inspiraationpläjäystä en silloin tehnyt.

Nettiä selailessani löysin muutamia ihania juttuja, joita haluaisin ehdottomasti lisätä työpisteeseeni. Uskon, että pienillä yksityiskohdilla saan parannettua viihtyisyyttä paljon. Vaikka manailinkin tuolini kukkakauvioita, en lähde sitä kuitenkaan vielä vaihtamaan. Joudun/ pääsen tuijottamaan kukkakuvioita vielä tovin.

Tässä muutamia ideoita joita mietin lisääväni tähän pieneen tilaan.

Kukkia lisäämällä saan mukavasti piristettyä tylsää työpäivääni. Kukat myös raikastaisivat huonetta ihanasti:


Kynät ja ja paperit ovat tällä hetkellä hujan hajan ympäri pöytää. Jonkilainen säilytysjärjestelmää pitäneen väsätä.



Seiniin olen miettinyt askartelevani taulun, johon saisin kiinitettyä tärkeitä lappusia. Lopullisen ilmeen näette  kun olen projektin toteuttanut.


Näillä pienillä jutuilla työpiste kirkastuu ja samalla saa hieman potkua työpäiviin. Näitä samoja vinkkejä voi toteuttaa myös ihan sinne työpaikalle. Tuskimpa esimies pistää tuoreita kukkia pahakseen.

Mukavaa iltaa teille ihanille.

t: Lilja.

Kaikkien kuvien lähteet löytyvät Asunto 46 pinterest -kansiosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti