keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Suloinen Teehetki







Minulla on huono tapa tuoda jokaiselta ruokakaupparetkeltä uusi tee kotiin. Kaappini ovat siis täynnä mitä eksoottisempia teenmakuja. Olen addiktoitunut teehen siinä missä muut kahviin.

Äidilläni on tapana kertoa minulle, että lapsenakin olin suuri teen ystävä, siinä missä muut lapset vonkasivat maitoa, minä kuulemma mielelläni hörppäsin yrttiteetä. Olin varmaan teenmaistaja edellisessä elämässäni.

Löysin muutama kuukausi sitten kirpparilta erittäin suloisen teekannun. Tiedättehän sen tunteen kun löytää jotain sellaista, mitä ei edes tiennyt tarvitsevansa? Oletan, että tiedätte. :D Kannu puhutteli minua ja tiesin heti, että olen löytänyt jotain arvokasta. Tämä pieni kannu on tehnyt teehetkistäni nautinnollisempaa. Aromit pysyvät hyvin sisällä ja yhdellä kannuntäytöllä saan kolme, jopa neljä kupillista teetä.

Jos olet kiinnostunut teekannuista tai teen juonnista yleisesti, suosittelen vilkaisemaan tätä sivua.

t: Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti