perjantai 17. tammikuuta 2014

Minun sisustustyylini



 


Olen aikamoinen harakka. Kaikki kiiltävä kiehtoo minua. Rakastan sisustuksessa suuruutta, ylellisyyttä ja hotellimaisuutta. Tein joskus aikoinani tyylitesti ja tyyliäni nimettiin testissä ”Old hollywood glam”. En olisi itse keksinyt parempaa nimeä.

20- luvun elokuvamaailma kiehtoo minua suuresti. Satiini, silkki, turkki, nahka ja valoa heijastavat pinnat ovat sisustukseni kulmakiviä. Pyrin luomaan ylellisyyden tunnetta mahdollisimman edullisesti. Kiertelen kirpputoreissa, kaivaudun ystävien varastoihin ja teen paljon itse. Haluan tuntea olevani kuningatar kotonani.

Oman tyylin löytäminen on vienyt aikaa. En vieläkään uskalla sanoa sen olevan valmis, vaan se kehittyy jatkuvasti ja kasvaa kanssani.

Mikä on sinun sisustustyylisi?

Kaikki kuvat ovat Asunto 46 Pinterest –kansiosta.

2 kommenttia:

  1. Mun tyylini on aivan päinvastainen. :) Mitä yksinkertaisempaa, kevyempää ja avarampaa sen parempi. Pehmeyttä toki pitää olla, mutta mieluummin kutsuvan pehmeää kuin kutsuvan pehmeää ja ylellistä. Ei mitään blingblingejä tai vastaavia minun kotiin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinulla on kotoisa koti. :) Vaikka olenkin uskollinen omalle tyylilleni, tykkään lukea erityylisiä sisustusblogeja.:)

      Poista