tiistai 28. tammikuuta 2014

Jumppaa kotona


Olen harrastanut tankovoimistelua jo tovin. Huomaat varmaan nimitys "voimistelu", minun pyörimistä ei voi millään tasoo kutsua tanssimiseksi. Kerran kokeilein tanssia! Mikä häpeä. Tykkään tehdä mielummin voimaa vaativia temppuja.

Oman paikan löytäminen tangolle oli erittäin vaikeaa. En halunnut tangon erottuvan liikaa muusta sisustuksesta, joten päätin laittaa sen alkoven eteen. Joudun hieman raivaamaan tietä harjoitusten ajan, mutta ei se haittaa yhtään.  Nostan yleensä vielä sängynkin ylös jotta saan sopivasti tilaa tempuille.

Leuanvetotangon sain ystävältäni lahjaksi. Vuosi sitten en saanut yhtäkään leukaa ja nyt menee kymmenen ihan heittämällä. 

Kumpikaan telineistä ei ole ruuveilla kiinni. Laitteet ovat suunniteltu siten, että pysyvät paikoillaan ilman ruuvia. Tiedä, että tanko näyttää pelottavalta, mutta siinä se on ollut jo monen monta kuukautta jämäkästi kiinni. Tarkistan ja kiristä tankoa kuukausittain, ihan varmuuden vuoksi. Ensimmäiset päivät en uskaltanut tehdä mitää kun pelkäsin laitteen tippuvan niskaani, nyt roikun kiini, pyörin ja hypin ja mitään ei tapahtu. Hieman harmittaa ettei ole enmpää tilaa, mutta kyllähän tämä vielä vähän aikaan.

Olen aika tyytyväinen, että näin pieneenkin asuntoon saa kaikki tarvittavat tavarat. Eikä tarvitse tinkiä mistään.

Älkää katsoko minun säälittävä yöpöytäni. Olen etsinyt sopivaa yöpöytää jo kuukausitolkulla, jostain syystä mikään ei mielytä ja ne jotka mielyttää, eivät sovellu budjettiini. 


Kaikille tankotanssia harrastaville: Tanko on merkiltään X-pole, 45mm, pyörivä ja krominen. 

t: Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti